Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS III sedan 2.0 TDCi sedan 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277162
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277162
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z lewej, z prawej, z przodu
Obciążalnożć prądowa [A]: 19
Napięcie robocze [V]: 100
Ograniczenia producenta: BMW
Ograniczenia producenta: Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta: VAG
Długość kabli: 300
Ilość biegunów: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,5
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: Audi
Ograniczenia producenta: Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta: VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277272
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277272
Jednostka:
sztuka
Długość kabli: 200
Ilość biegunów: 3
Ograniczenia producenta: Fiat
Ograniczenia producenta: Citroen
Ograniczenia producenta: Peugeot
Ograniczenia producenta: Ford
Ograniczenia producenta: Lancia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Dla numeru OE: 9667600680
Dla numeru OE: 9667600780
Dla numeru OE: 1920 EH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277340
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277340
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Ograniczenia producenta: VAG
ID wykonania wtyczki: Code A
Długość kabli: 175
Ilość biegunów: 3
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Posrebrzany
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 214,00 zł
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze