Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i sedan 90KM, 66kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
FO9012
dostępny
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FO9012
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar felgi [cal]:  15
Rozmiar felgi [cal]:  16
Długość 1 [mm]:  1270
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16
Do 100 dni na zwrot
991,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0110
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0110
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Visteon
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  125
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0313
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0313
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Visteon
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
568,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
FO9011
niedostępny
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FO9011
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar felgi [cal]:  14
Długość 1 [mm]:  1270
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16
Do 100 dni na zwrot
1485,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze