Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) SUV 147KM, 108kW, benzyna (1999.01 - 2002.02) YAMATO
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0172
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 580,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0172
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: HONDA
Długość [mm]: 1120
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,3
Ciężar netto [kg]: 7,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2183,00 zł
1323,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 580,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0172R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0172R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze