Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda 323 S V (BA) 2.0 D sedan 71KM, 52kW, olej napędowy (1996.10 - 1998.09) VAICO
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110665
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110665
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze