Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Mazda 323 S VI (BJ) 1.6 (BJ10M) sedan 95KM, 70kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) YAMATO
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 50612
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 50612
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 4
Średnica koła pasowego [mm]: 120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2322,00 zł
1407,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze