Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1989.10 - 1992.03) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP978
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP978
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1200
Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
Suw [mm]: 131
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2651,00 zł
1657,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze