Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz 123 coupe (C123) 280 CE coupe 185KM, 136kW, benzyna (1977.03 - 1985.11) VAICO
Producent:MAPCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
komplet
Ograniczenia producenta: Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]: 10
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Długość [mm]: 126
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
sztuka
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta: Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]: 10
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Długość [mm]: 202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze