Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.303, 218.304) coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.04 - 2017.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.303, 218.304) coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.04 - 2017.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.303, 218.304) coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.04 - 2017.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.303, 218.304) coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.04 - 2017.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.303, 218.304) coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.04 - 2017.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.303, 218.304) coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.04 - 2017.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.303, 218.304) coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.04 - 2017.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.303, 218.304) coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2011.04 - 2017.12) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277267
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277267
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: Audi
Ograniczenia producenta: Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta: VW
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Ilość biegunów: 2
Długość kabli: 175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Powierzchnia kontaktowa: Posrebrzany
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze