Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 200 CGI (207.448) kabriolet 184KM, 135kW, benzyna (2010.01 - 2016.12) VAICO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
180659
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180659
Jednostka:
sztuka
Ciśnienie robocze do [bar]: 12
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość połączeń: 2
Średnica punktów mocowania [mm]: 8
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar [kg]: 2,627
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1532,00 zł
901,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze