Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LUK Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) LUK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz KLASA S (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) sedan 306KM, 225kW, benzyna (2002.09 - 2005.08) URW
Producent:LAUBER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.2729
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.2729
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3180,00 zł
2120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.2902
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.2902
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Ciśnienie pracy [bar]: 128
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]: 128
Ilość żeber: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 126
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 855,00 zł
475,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.1429
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1429
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 128
Ciśnienie pracy [bar]: 128
Cisnienie [bar]: 128
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1360,00 zł
800,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.1421
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1421
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]: 110
Cisnienie [bar]: 110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1744,00 zł
1057,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze