Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) VAICO
Producent:DT SPARE PARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4.67861SP
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
4.67861SP
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Tryb pracy: Hydrauliczny
Masa [g]: 11460
Układ kierowniczy: Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4877,00 zł
3251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4.67861
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
4.67861
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Tryb pracy: Hydrauliczny
Masa [g]: 11876
Układ kierowniczy: Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5060,00 zł
3373,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4.66769
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
4.66769
Jednostka:
sztuka
Dla numeru OE: 006 466 7801
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Masa [g]: 2344
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Wymiar gwintu wyjście: M16x1,5
Cisnienie [bar]: 120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1678,00 zł
1017,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze