Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER do Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LUK Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) LUK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz T1 Skrzynia (B602) 308 D 2.3 Skrzynia 79KM, 58kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) VAICO
Producent:ALCO FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ALCO FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD-533
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
MD-533
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 25,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 80,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 78,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze