Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO do Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 samochód terenowy zamknięty 126KM, 93kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) YAMATO
Producent:YAMATO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
YAMATO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J45052AYMT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
YAMATO
Kod:
J45052AYMT
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze