Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan PRIMERA (P11) 1.6 16V sedan 99KM, 73kW, benzyna (1996.09 - 2000.10) VAICO
Producent:LAUBER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
66.0892
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0892
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12 x 1.25mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  TRW
Technika połączeń:  wielorowek
Długość całkowita [mm]:  1190
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  25
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Do 100 dni na zwrot
910,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.9907
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.9907
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  4
Średnica koła pasowego [mm]:  115
Do 100 dni na zwrot
642,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.0370
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0370
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  15mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
645,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
66.0832
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0832
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
939,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
66.0892U
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0892U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12 x 1.25mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze