Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1990.07 - 1998.03) VAICO
Producent:DRI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520254
dostępny
Kaucja: 951,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520254
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  6,4
Do 100 dni na zwrot
927,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 951,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
715521197
niedostępny
Kaucja: 358,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521197
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Unisia/Atsugi
Średnica koła pasowego [mm]:  112
Liczba rowków:  4
Cisnienie [bar]:  85
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
1316,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 358,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
715521142
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521142
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Średnica koła pasowego [mm]:  113
Liczba rowków:  4
Ograniczenia producenta:  Pulley Height 113mm
Cisnienie [bar]:  85
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520254R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520254R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze