Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) VAICO
Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 28425
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 28425
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubów kulowych
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 28427
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 28427
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubów kulowych
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 28424
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 28424
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubów kulowych
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Kształt obudowy wtyczki: Okrągły
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze