Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.8 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 2001.05) VAICO
Producent:LAUBER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0495
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0495
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm FEMALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Technika połączeń:  klin
Długość całkowita [mm]:  1195
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  40
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
1197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0358
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0358
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta:  Saginaw
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  140
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
433,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0577
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0577
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  PSA 4 loch
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Liczba rowków:  6
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu 1:  M16
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
436,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze