Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA do Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SLD sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) VAICO
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP1425
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP1425
Jednostka:
sztuka
Cisnienie [bar]: 85
Liczba rowków: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 114
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Wygięcie rury [°]: -90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 808,00 zł
449,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze