Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE do Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST sedan 121KM, 89kW, benzyna (1994.07 - 2001.05) VAICO
Producent:KAWE

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28612
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28612
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 141
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Numer pompy: 9636676280
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28622
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28622
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28630
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28630
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 107
Numer pompy: 9623814680
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28605
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28605
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 141
Numer pompy: 9627146880
Numer pompy: 9612206880
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 28609
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 28609
Tryb pracy: Hydrauliczny
Materiał: Aluminium
Ilość żeber: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 141
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Numer pompy: 9632335580
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło pasowe wciskane
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze