Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.8 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1993.05 - 2001.05) VAICO
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KK000023
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000023
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1204
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 18,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: O przekroju kwadratowym
Rozstaw srub mocujących: 190
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1348,00 zł
793,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze