Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D liftback 92KM, 68kW, olej napędowy (1993.01 - 1997.12) VAICO
Producent:TMI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG02752
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02752
Tryb pracy: Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]: 5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00522
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00522
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]: 6,4
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00523R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00523R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00013
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]: 114
Liczba rowków: 6
Ograniczenia producenta: Pulley Height 110mm
Cisnienie [bar]: 80
Ciężar netto [kg]: 2,6
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00493
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00493
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Saginaw
Średnica koła pasowego [mm]: 142
Liczba rowków: 6
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Ciężar netto [kg]: 2,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze