Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD liftback 78KM, 57kW, olej napędowy (1989.08 - 1993.12) VAICO
Producent:ELSTOCK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-0116
niedostępny
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0116
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  75
Liczba rowków:  1
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
491,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0274
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0274
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  5,1
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0274R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0274R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0529
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0529
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  4,9
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0529R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0529R
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Peugeot
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze