Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM do Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.01 - 1992.12) VAICO
Producent:TEDGUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEDGUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
00149685
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEDGUM
Kod:
00149685
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze