Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.9 SPort MI-16 4x4 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Producent:ELSTOCK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-0116
niedostępny
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0116
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  75
Liczba rowków:  1
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
491,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0280
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  6,4
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0280R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0280R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0530R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0530R
Tryb pracy:  Manualny
Długość [mm]:  940
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-0530
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
14-0530
Tryb pracy:  Manualny
Długość [mm]:  940
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  4,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze