Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP055
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP055
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 673,00 zł
364,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze