Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRW
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 28304
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 28304
Tryb pracy: Manualny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze