Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) URW
Producent:BOSCH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 910 103
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 910 103
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów bez ESP
Do 100 dni na zwrot
2679,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 001 815
niedostępny
Kaucja: 1095,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 815
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Do 100 dni na zwrot
3080,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1095,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 001 983
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 001 983
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Do 100 dni na zwrot
3564,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 001 984
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 001 984
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 001 816
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 816
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze