Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Porsche CAYENNE (92A) 3.0 Diesel SUV 262KM, 193kW, olej napędowy (2014.10 - obecnie) URW
Producent:LENCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA977L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA977L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Łącznik rur: Zacisk
Ograniczenia producenta: ZF
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA723L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA723L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ogrzewanie/chłodzenie: Dla pojazdów z chłodnicą oleju
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW & ZF
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3916
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3916
Tryb pracy: Hydrauliczny
Profil piasty: Triangle
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze