Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 100 FWD (JV0A, JV0B, JV0G, JV0H) Autobus 101KM, 74kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) VAICO
Producent:MAPCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
komplet
Ograniczenia producenta: Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]: 10
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Długość [mm]: 126
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29110
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Dla producentów przekładni kierowniczych: JTEKT
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta: Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]: 10
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Długość [mm]: 202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze