Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN do Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V coupe 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) VAICO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32150
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32150
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 24,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 29,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 100,0
Materiał: Aluminium
Ciężar [kg]: 0,120
Ilość żeber: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 265,00 zł
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze