Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER do Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault TRAFIC III Skrzynia (FG_) 1.6 dCi 145 (FGMG) Skrzynia 145KM, 107kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) URW
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324218
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324218
Jednostka:
sztuka
Liczba przewodów: 2
Wersja: mit Stoßverbinder
Długość kabli: 250
Przekrój poprzeczny żyły [mm?]: 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 638,00 zł
345,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze