Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA II (542) 1.4 TDI liftback 70KM, 51kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.03) VIKA
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP289
dostępny
Kaucja: 1171,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP289
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: TRW
ID wykonania wtyczki: HELLA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1180
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 64
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 17,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przegubem wzdłużnym
Suw [mm]: 145
Długość przegub aksialny [mm]: 177
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1954,00 zł
1184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1171,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1160
dostępny
Kaucja: 748,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1160
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: TRW
ID wykonania wtyczki: HELLA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1179
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 65
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 22
Suw [mm]: 145
Długość przegub aksialny [mm]: 175
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2356,00 zł
1428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 748,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JER162
dostępny
Kaucja: 1187,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JER162
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3075,00 zł
1922,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1187,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze