Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 960 II Kombi (965) 2.9 Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1994.09 - 1996.12) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,004
Długożć opakowania [cm]: 3,0
Szerokość opakowania [cm]: 3,0
Wysokość opakowania [cm]: 0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze