Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo S80 I (184) 2.0 T sedan 226KM, 166kW, benzyna (1998.06 - 2006.07) VAICO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze