Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo S80 II (124) T4 sedan 180KM, 132kW, benzyna (2010.10 - 2014.04) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,004
Długożć opakowania [cm]: 3,0
Szerokość opakowania [cm]: 3,0
Wysokość opakowania [cm]: 0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze