Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST do Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw BORA Variant (1J6) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.05 - 2005.05) VIKA
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT36250
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT36250
Jednostka:
sztuka
Cisnienie [bar]: 90
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 16
Średnica punktów mocowania [mm]: 8
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego: M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 620,00 zł
335,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze