Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw CADDY II pick-up (9U7) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1996.06 - 2000.12) VIKA
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SE9014
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SE9014
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Długość całkowita [mm]: 1190
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1265,00 zł
744,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WW9001
niedostępny
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WW9001
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Długość 1 [mm]: 1125
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1465,00 zł
862,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 321,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze