Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TRISCAN
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
42323
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
42323
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 60
Masa [g]: 56
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 50,7
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 48,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze