Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE do Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ET ENGINETEAM Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) ET ENGINETEAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2000.05 - 2006.06) VIKA
Producent:GT-BERGMANN AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GTRP1164
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Kod:
GTRP1164
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przegubem wzdłużnym
Rodzaj gwintu przegub aksialny: Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1.5
Długość całkowita [mm]: 1300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1660,00 zł
1006,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze