Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE do Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF V (1K1) 2.0 SDI liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2004.01 - 2008.11) VAICO
Producent:LIZARTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIZARTE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
06.96.4000
dostępny
Kaucja: 828,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
06.96.4000
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: ZF GEN II
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2539,00 zł
1587,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 828,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LIZARTE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
06.80.5000
dostępny
Kaucja: 828,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
06.80.5000
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: ZF GEN III
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2560,00 zł
1600,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 828,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze