Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1992.07) URW
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze