Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy SKV GERMANY do Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FAE Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) FAE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SKV GERMANY Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) SKV GERMANY
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Fiat ULYSSE (220_) 2.0 JTD 16V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 109KM, 80kW, olej napędowy (1999.05 - 2002.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKV GERMANY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKV GERMANY
5.0 (1)
Kod produktu:
06SKV271
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
06SKV271
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Długość [mm]:  760
Ciężar [kg]:  0,15
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość biegunów:  2
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Kolor wtyczki:  Szary
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze