Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GATES do Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Silnik ELRING Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik SWAG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik TOPRAN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik FA1 Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik INA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Silnik UFI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik CONTITECH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik FILTRON Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik HART Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Silnik LUK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUK
Silnik MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Silnik PIERBURG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik BORSEHUNG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BTA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BTA
Silnik DAYCO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DAYCO
Silnik EPS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik FEBEST Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBEST
Silnik METZGER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik ABAKUS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AE
Silnik AIRTEX Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AIRTEX
Silnik AKS DASIS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREMI
Silnik CASTROL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GOETZE
Silnik HELLA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GATES

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GATES
0 (0)
Kod produktu:
TVD1147A
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
TVD1147A
Jednostka:
szt
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Liczba rowków:  6
Średnica zewnętrzna [mm]:  143
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Szerokość [mm]:  30
Do 100 dni na zwrot
279,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze