Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SALERI SIL do Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Silnik ELRING Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ELRING
Silnik INA Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) INA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MEYLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MEYLE
Silnik PAYEN Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SKF
Silnik AJUSA Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) AJUSA
Silnik BREMI Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) BREMI
Silnik COOPERSFIAAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FLENNOR Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik K&N FILTERS Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SACHS Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SOFIMA Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik UFI Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A6 C8 Avant (4A5) 35 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SALERI SIL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SALERI SIL
0 (0)
Kod produktu:
T5953
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SALERI SIL
Kod:
T5953
Średnica [mm]:  68
Szerokość [mm]:  30
Średnica wewnętrzna [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
SALERI SIL
0 (0)
Kod produktu:
T5954
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SALERI SIL
Kod:
T5954
Średnica [mm]:  57
Szerokość [mm]:  31
Średnica wewnętrzna [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze