Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Silnik ELRING Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik FA1 Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik VAICO Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik HART Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Silnik FACET Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik OEM Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AE
Silnik ALCO FILTER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTITECH Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HEPU Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOBILETRON Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik NÜRAL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NÜRAL
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 2 kabriolet (F23) 218 i kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DRIVE +

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP1110.11.0221
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0221
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  134,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  53
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  15
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP1110.10.0353
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.10.0353
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  269,0
Szerokość [mm]:  265
Wysokość [mm]:  38,0
Długość 1 [mm]:  109
Szerokość 1 [mm]:  152
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze