Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FA1 Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PAYEN Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) BGA
Silnik COMLINE Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) GK
Silnik HEPU Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) HEPU
Silnik KAMOKA Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik WIX FILTERS Bmw 4 Gran Coupe (G26) 430 i xDrive coupe 258KM, 190kW, benzyna (2021.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PURFLUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
L1049
dostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
L1049
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Wysokość [mm]:  134
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze