Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METZGER do Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie)

Silnik FILTRON Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik REINZ Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) REINZ
Silnik SCT GERMANY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik BOSCH Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BOSCH
Silnik VALEO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VALEO
Silnik KAMOKA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik NTY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NTY
Silnik KNECHT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KNECHT
Silnik IPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) IPARTS
Silnik PURFLUX Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik AJUSA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AJUSA
Silnik MEYLE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MEYLE
Silnik DENCKERMANN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ASHIKA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik HENGST FILTER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik TOPRAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik FA1 Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FA1
Silnik OEM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OEM
Silnik CHAMPION Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik EUROREPAR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik MAXGEAR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CORTECO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CORTECO
Silnik FAST Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FAST
Silnik HART Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HART
Silnik DENSO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DENSO
Silnik INA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) INA
Silnik VAICO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VAICO
Silnik SWAG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SWAG
Silnik CONTITECH Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik SASIC Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SASIC
Silnik AUTOMEGA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) PZL SĘDZISZÓW
Silnik TEDGUM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TEDGUM
Silnik GATES Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik BLUE PRINT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMAL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) PURRO
Silnik SNR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SNR
Silnik UFI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) UFI
Silnik ALCO FILTER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CAFFARO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik DAYCO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik EPS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) EPS
Silnik FAE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FAE
Silnik JAPKO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) JAPKO
Silnik METZGER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik ABAKUS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ABAKUS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLIC Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BLIC
Silnik BTA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BTA
Silnik DT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DT
Silnik FACET Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FACET
Silnik GSP Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GSP
Silnik HUTCHINSON Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JP GROUP Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik LEMFÖRDER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MEAT & DORIA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik NIPPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NIPPARTS
Silnik PAYEN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SKF
Silnik SKV GERMANY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik VEMO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VEMO
Silnik AE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik BENDIX Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BENDIX
Silnik BIRTH Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOUGICORD Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BOUGICORD
Silnik BREDA LORETT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BREDA LORETT
Silnik BREMI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BUGATTI
Silnik BUGIAD Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BUGIAD
Silnik CASTROL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DIEDERICHS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DIEDERICHS
Silnik DJ PARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DJ PARTS
Silnik DOKUJI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DOKUJI
Silnik DRIVE + Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELWIS ROYAL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) EUROL
Silnik FAST GENUINE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FLENNOR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GK Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GK
Silnik GLASER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GOETZE
Silnik GRAF Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GRAF
Silnik HAZET Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HAZET
Silnik HC-CARGO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HEPU Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HOFFER
Silnik IJS GROUP Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) IPSA
Silnik JC PREMIUM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JPN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KAWE
Silnik KING Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KING
Silnik KLOKKERHOLM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KS TOOLS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KW
Silnik KWP Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KWP
Silnik LIQUI MOLY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LRT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LRT
Silnik LUCAS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) METELLI
Silnik MISFAT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NK
Silnik NPS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NPS
Silnik NRF Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NRF
Silnik OCAP Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OCAP
Silnik OPTIBELT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OPTIMA
Silnik OYODO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SEIM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SEIM
Silnik SIDAT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRICLO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VDO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VDO
Silnik VEMA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEYANCE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METZGER

24 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
8030028
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8030028
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  17
Materiał:  Stal
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu [mm]:  13
Rozmiar klucza:  22
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Materiał uszczelnienia:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Grubość [mm]:  2
Rodzaj połączenia:  Torba
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
0911105
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0911105
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  150
Kolor obudowy:  Szary
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
8053884
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8053884
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Rodzaj mocowania:  Hydropodstawa
Do 100 dni na zwrot
141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0906470
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0906470
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Długość kabli:  790
Wersja:  OE
Do 100 dni na zwrot
303,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
8054058
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8054058
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej na dole
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
303,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0910102
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0910102
Jednostka:
szt
Cisnienie załączania [bar]:  0,50
Wymiar gwintu:  M 16x1,5
Kolor:  Szary
Wersja:  Neue Version
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0910046
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0910046
Jednostka:
szt
Cisnienie załączania [bar]:  0,50
Wymiar gwintu:  M 16x1,5
Kolor:  Szary
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
6PK1000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
6PK1000
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1000
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
0902366
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0902366
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Rezystancja [Ohm]:  400
Jakosć:  AM
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
0902074
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0902074
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Rezystancja [Ohm]:  400
Jakosć:  OE
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
8053839
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8053839
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Góra
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Wspornik momentu obrotowego
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
7990024
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
7990024
Jednostka:
szt
Materiał miski olejowej:  Blacha stalowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uszczelki miski olejowej
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
0903018
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0903018
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Rodzaj czujnika:  Czujnik Hall'a
Wersja:  OE
Do 100 dni na zwrot
224,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
6400072
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
6400072
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  145,00
Wysokość [mm]:  35,00
Ilość żeber:  6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubą
Do 100 dni na zwrot
285,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0906016
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0906016
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Długość kabli:  790
Wersja:  OE
Do 100 dni na zwrot
553,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
0903298
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0903298
Ilość biegunów:  3
Rodzaj czujnika:  Czujnik Hall'a
Wersja:  AM
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2411012
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2411012
Tryb pracy:  Elektryczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2324102
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324102
Ilość biegunów:  2
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Liczba przewodów:  2
Materiał:  CuSn (miedY-cyna)
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu od [mm²]:  0,75
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem termokurczliwo-zaciskowym
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2389135
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2389135
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez śrub
Parzyste numery artykułów:  2389134
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2100075
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2100075
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Urządzenie sterujące:  Bez regulatora nastawczego
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2389134
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2389134
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez śrub
Parzyste numery artykułów:  2389135
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
WM-Z 866
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
WM-Z 866
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
0892876
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0892876
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
2410060
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2410060
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Sterowanie silnika:  Pasek rozrządu
Rodzaj napędu:  Pasek
Ilość zębów:  38
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze