Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AJUSA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HART Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HART
Silnik KNECHT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik INA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) INA
Silnik BLUE PRINT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FACET Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik GATES Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OEM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OEM
Silnik SNR Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SNR
Silnik UFI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) UFI
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik EFI AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik ENERGY Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FAST
Silnik HELLA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VEMA
Producent:SWAG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
50 92 1096
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 92 1096
Jednostka:
sztuka
Powierzchnia: Fosforanowany
Długożć żruby pod główką [mm]: 20
Długość [mm]: 34,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 28,0
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]: 7
Jakosć/Klasa: 5.8
Rozmiar klucza: 13
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Materiał: Stal
Ciężar [kg]: 0,031
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 1216
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 1216
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 1
Specyfikacja: ACEA C2
Specyfikacja: CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja: CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja: FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja: FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja: PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE: 0W-30
Ciężar [kg]: 0,843
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 1217
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 1217
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 4
Specyfikacja: ACEA C2
Specyfikacja: CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja: CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja: FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja: FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja: PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE: 0W-30
Ciężar [kg]: 3,38
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 282,00 zł
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 1218
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 1218
Jednostka:
sztuka
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: ACEA C2
Specyfikacja: CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja: CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja: FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja: FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja: PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE: 0W-30
Ciężar [kg]: 4,215
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 335,00 zł
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze