Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JAPKO do Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CORTECO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CORTECO
Silnik HART Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HART
Silnik KNECHT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik SCHAEFFLER INA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik BLUE PRINT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FACET Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik PURFLUX Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik GATES Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OEM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OEM
Silnik SNR Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SNR
Silnik UFI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) UFI
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DELPHI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik EFI AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik HELLA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 140 Multijet 2,2 D Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VEMA
Producent:JAPKO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
FA-0222JM
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
FA-0222JM
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 170
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 110
Wysokość [mm]: 303
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 110
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

JAPKO
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
FA-0621JM
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
FA-0621JM
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 303
Średnica zewnętrzna [mm]: 169
Średnica wewnętrzna [mm]: 93
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze