Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HEPU do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie)

Silnik ELRING Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBEST Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FILTRON
Silnik DAYCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DAYCO
Silnik SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SWAG
Silnik VALEO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VALEO
Silnik FA1 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VAICO
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik INA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik SNR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SNR
Silnik AE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AMC
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BTA
Silnik BUGATTI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BUGATTI
Silnik CAFFARO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik ET ENGINETEAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GRAF Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GRAF
Silnik HART Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAWE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KW
Silnik KWP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAPCO
Silnik METELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NE
Silnik NPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VDO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VDO
Silnik VEMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 EcoBlue Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
0 (0)
Kod produktu:
20-2180
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
20-2180
Jednostka:
szt
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa olejowa
Szerokość [mm]:  91,0
Ilość rolek napinających:  1
Liczba zębów 2:  103
Szerokość 1 [mm]:  10,0
Liczba zębów 1:  49
Liczba pasków:  2
Szerokość 2 [mm]:  16,0
Do 100 dni na zwrot
797,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze